sâmbătă, 16 noiembrie 2013


La multi ani Dana! Drept cadou, postez aici unul din cintecele mele preferate si unul din cintaretii preferati! Stii ceva spaniola asa ca poate o sa-ti placa...

Si poezia asta ti-o dedic tot tie!

Intoarcerea povestii

De frunze mi-e frica, nu vezi, ne inghit!
Si mina imi tremura, iar am albit,
Ma tem de tulpini linga crestetul meu,
De ce infloresc si se-ndoaie mereu?

Erau numai doi, un batrin si-un copil.
Batrinul scincea, obosit si febril,
Copilul rizind inflorea ghiocei
Pe piatra de riu, intre zine si zmei.

Mi-e frig si mi-e bezna iar luna rinjeste
Si ciocuri ascunse ma string ca-ntr-un cleste.
Mi-e tot mai furtuna, ma zbat, ma indoi,
De ce sint fiori si lumini linga noi?

Ce spui? Nu te mingiie noaptea nebuna?
Raspunse, lovind cu piciorul in luna.
Asculta cum cinta vazduhul la nai,
Azvirle-ti uimirea in umbra si hai!

Ma pierd linga piatra, alunec din mine,
Atinge-ma, tine-ma, ia-ma cu tine!
De ce nu mai vad si de ce nu mai suflu?
Doar flacari si gheata ma-nghit dinlauntru.

Copilul se-ntoarse incet, intr-o doara
Si moale se stinsera sunet si seara
Iar piatra zvicni peste file nescrise -
Ti-e frica de mine? - cel mic ii soptise.

Si teama se-ascunse si risul pieri
Iar piatra ramase-n lumina de zi.
Spre casa, agale, un om se-ndrepta -

In fata si-n spate pamintul vuia.

Un comentariu:

Leonard Relea spunea...

Exceptionale dedicatii... atat cantecul, cat mai ales poezia...